Retouren
Als je bestelling niet aan je verwachtingen voldoet, zijn we er om het retourneren zo eenvoudig en probleemloos mogelijk te maken.
- Vul het retourformulier in
Vul het onderstaande retourformulier in. Zo hebben wij alle benodigde informatie om jouw retour correct te verwerken. - Verpak het artikel goed
Plaats het artikel/de artikelen in stevige verpakking om schade tijdens transport te voorkomen. - Voeg je ordernummer toe
Voeg de originele pakbon toe of schrijf je orderummer op een papier en stop het in het pakket. Dit is essentieel om je bestelling te kunnen identificeren en je terugbetaling te verwerken. - Bevestig een retourlabel
Je kunt een retourlabel bij ons kopen of er een kopen bij jouw lokale pakketpunt.
Koop hier een retourlabel: Retourlabel kopen
Let op:
Het kan tot 14 dagen duren voordat we je retour hebben ontvangen, verwerkt en je terugbetaling hebben gedaan.
De retourkosten zijn voor jouw rekening, tenzij anders afgesproken of als de retour komt door een fout van onze kant (bijvoorbeeld verkeerde of defecte artikelen).
Retourneer je een bundel?
Sommige producten worden als bundel verkocht. Artikelen uit een bundel kunnen niet afzonderlijk worden geretourneerd. Retourneer de volledige bundel als je deze wilt terugsturen.
Zodra we je retourpakket hebben ontvangen, beginnen we met de verwerking van je restitutie. Meestal binnen 14 dagen. Het geld wordt teruggestort op dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling.
Restitutietijden variëren afhankelijk van je betaalmethode:
- Debetkaarten: meestal binnen 3–4 werkdagen
- Creditkaarten: meestal 3–6 werkdagen (terugbetaling direct op uw kaart)
- PayPal:
- Betaald met bankpas: 1–2 werkdagen
- Betaald met creditcard: 3–4 werkdagen
Je krijgt het werkelijk betaalde bedrag terug, niet de oorspronkelijke volledige prijs. Dit betekent dat als je een kortingscode hebt gebruikt of een artikel in de uitverkoop hebt gekocht, je restitutie de gereduceerde prijs weerspiegelt.
Verzendkosten worden niet terugbetaald als je:
- Levering weigert.
- Uw pakket niet afhaalt.
- Slechts een deel van uw bestelling retourneert.
3L Kantoorartikelen A/S (Djois)
Vibækvej 100
DK-5690 Tommerup
Denemarken
E-mail: support@djois.nl
Telefoon: +45 63 76 86 71
Naast de wettelijk verplichte annuleringstermijn van 14 dagen, geven we je 100 dagen vanaf de dag dat je het pakket hebt ontvangen om je bestelling te retourneren.
Tijdens deze periode kun je de verpakking openen en de producten uitproberen — net zoals je een shirt in een winkel zou passen.
Bedenk wel dat dit niet geldt voor verbruiksartikelen die na opening niet meer doorverkocht kunnen worden. Bijvoorbeeld, onze Reinigingsdoeken (#1595) vallen onder deze regel.
De officiële leverdatum is gebaseerd op de trackinginformatie en wanneer de vervoerder je pakket als "geleverd" markeert."
We vertrouwen erop dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht dat niet het geval zijn, dan heb je voldoende tijd om je beslissing te heroverwegen.
Al onze producten hebben een garantie van 2 jaar. Sommige producten hebben zelfs een langere garantie. Als dat het geval is, staat de verlengde garantieperiode duidelijk vermeld op de productpagina.
U kunt gebruikmaken van de garantie als een product defect raakt na normaal en bedoeld gebruik. Als u problemen ondervindt met uw product, neem dan contact met ons op.
Ben je niet tevreden over je ervaring?
Laat het ons weten – we bieden je graag de mogelijkheid om het op te lossen. Neem contact met ons op, dan doen we er alles aan om het probleem te verhelpen, binnen de geldende garantievoorwaarden.
Nog steeds niet tevreden?
Als je van mening bent dat je klacht niet naar behoren is afgehandeld, kun je verdere stappen ondernemen.
Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC)
Postal address: Postbus 90600, 2509 LP Den Haag
Public address: Bordewijklaan 46, 2591 XR Den Haag
E-mail: https://www.degeschillencommissie.nl/contact/
Phone: +31 070-3105310
https://www.degeschillencommissie.nl