Retouren
Als je bestelling niet aan je verwachtingen voldoet, zijn we er om het retourneren zo eenvoudig en probleemloos mogelijk te maken.
Naast de wettelijk verplichte annuleringstermijn van 14 dagen, geven we je 100 dagen vanaf de dag dat je het pakket hebt ontvangen om je bestelling te retourneren.
Tijdens deze periode kun je de verpakking openen en de producten uitproberen — net zoals je een shirt in een winkel zou passen.
Bedenk wel dat dit niet geldt voor verbruiksartikelen die na opening niet meer doorverkocht kunnen worden. Bijvoorbeeld, onze Poetsdoeken (#1595) vallen onder deze regel.
De officiële leverdatum is gebaseerd op de trackinginformatie en wanneer de vervoerder je pakket als "geleverd" markeert."
We hopen dat je tevreden bent met je aankoop, maar zo niet, dan heb je nog genoeg tijd om van gedachten te veranderen.
Retourneren wordt afgehandeld via ons officiële retourportaal, dat je stap voor stap begeleidt.
De verzendkosten voor retourzendingen zijn voor jouw rekening, tenzij we anders zijn overeengekomen of de retourzending het gevolg is van een fout van onze kant (bijv. onjuiste of defecte artikelen). Je gaat er ook mee akkoord dat je ons officiële retourportaal moet gebruiken.
Sommige van onze producten worden verkocht als bundels, dus houd er rekening mee dat individuele items uit een bundel niet afzonderlijk kunnen worden geretourneerd. Als je gebruik wilt maken van je recht op retournering, moet je de hele bundel samen terugsturen.
MISSING
- Log in to your account
- Go to "My Returns" in the menu on the right
- Click "Create Return"
- Select the order you wish to return from
- Choose the item(s) you want to return
- Click "Create Return" to complete the process
- STEP MED KØB AF RETUR LABEL. HVORDAN
Once your return request has been created, you will receive a confirmation email. As soon as we have received and inspected the returned items, we will get back to you regarding your refund.
Please note: Refunds will always be issued to the original payment method used when placing the order.
We Take Responsibility for the Shipment
Responsibility for the parcel transfers to us as soon as it is scanned by the carrier. This means you're not liable for lost or damaged return shipments during transit.
Lower Return Shipping Costs
By purchasing a return label through us, you get a lower shipping rate compared to buying it on your own.
Simplified Process
No need to search for a carrier, buy shipping, or ensure correct return handling – we take care of everything for you.
Faster Processing
Your return is processed more quickly because we have all the necessary information when you use our return portal.
Safe and Secure Return Handling
With tracking included and direct integration into our system, your return is handled smoothly and securely from start to finish.
Please note:
Product packaging matters
We reserve the right to reduce your refund if a return label is placed directly on the product packaging or box, making it unsuitable for resale.
Return delivery time
When returning an item, please be aware that our standard delivery times do not apply. If you’ve purchased your return label through our portal, we allow up to 14 days for the parcel to reach us.
Zodra we je retourpakket hebben ontvangen, beginnen we met de verwerking van je restitutie. Meestal binnen 14 dagen. Het geld wordt teruggestort op dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling.
Restitutietijden variëren afhankelijk van je betaalmethode:
- Debetkaarten: meestal binnen 3–4 werkdagen
- Creditkaarten: meestal 3–6 werkdagen (terugbetaling direct op uw kaart)
- PayPal:
- Betaald met bankpas: 1–2 werkdagen
- Betaald met creditcard: 3–4 werkdagen
Je krijgt het werkelijk betaalde bedrag terug, niet de oorspronkelijke volledige prijs. Dit betekent dat als je een kortingscode hebt gebruikt of een artikel in de uitverkoop hebt gekocht, je restitutie de gereduceerde prijs weerspiegelt.
Verzendkosten worden niet terugbetaald als je:
- levering weigert,
- uw pakket niet afhaalt, of
- slechts een deel van uw bestelling retourneert.
3L Kantoorartikelen A/S (Djois)
Vibækvej 100
DK-5690 Tommerup
Denemarken
E-mail: support@djois.nl
Telefoon: +45 63 76 86 71
Al onze producten hebben een garantie van 2 jaar. Sommige producten hebben zelfs een langere garantie. Als dat het geval is, staat de verlengde garantieperiode duidelijk vermeld op de productpagina.
U kunt gebruikmaken van de garantie als een product defect raakt na normaal en bedoeld gebruik. Als u problemen ondervindt met uw product, neem dan contact met ons op.
Als je niet tevreden bent met je ervaring, bieden we je graag de kans om het recht te zetten. Neem contact met ons op en we zullen er alles aan doen (binnen de garantievoorwaarden) om het probleem op te lossen.
Ben je nog steeds niet tevreden?
Als je van mening bent dat je klacht niet naar behoren is opgelost, heb je de mogelijkheid om verder te gaan:
Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC)
Postal address: Postbus 90600, 2509 LP Den Haag
Public address: Bordewijklaan 46, 2591 XR Den Haag
E-mail: https://www.degeschillencommissie.nl/contact/
Phone: +31 070-3105310
https://www.degeschillencommissie.nl